مقالات آموزشي مقالات آموزشي .

مقالات آموزشي

نكاتي مفيد براي بازاريابي مشاغل خانگي

نكات مفيد براي بازاريابي مشاغل خانگي:

بازاريابي مشاغل خانگي
مواقعي وجود دارد كه زندگي مي تواند مانع ايجاد شود. ممكن است پس از سال‌ها اشتغال زايي به دنبال شغلي باشيد و مطمئن نباشيد كه چگونه از پس آن بربياييد.

شروع يك كسب و كار از خانه گاهي اوقات گزينه بهتري نسبت به يافتن شغل ديگري است. با پيروي از توصيه هاي اين مقاله، مي توانيد در كمترين زمان شروع به تنظيم ساعات كاري خود كنيد.


شما بايد بتوانيد در چند جمله در مورد طرح تجاري و اهداف خود صحبت كنيد:

اگر هدف كسب و كار شما تنها در چند جمله خلاصه شود، مي تواند مشتريان احتمالي را تحت تاثير قرار دهد. زمينه هايي را كه كسب و كار شما مي تواند بهبود بخشد را پوشش دهيد تا اعتباري براي مشتريان ايجاد كنيد.
يك برنامه زماني كاري و شخصي تنظيم كنيد و ياد بگيريد كه چگونه به آن پايبند باشيد. مهم است كه هر روز يك نقطه توقف مشخص داشته باشيد. حتماً زمان شخصي و همچنين زماني را براي معاشرت با دوستان و خانواده خود برنامه ريزي كنيد.
مطمئن شويد كه وب سايت خود را در مورد محصولات موجود و در صورت عدم موجودي، به روز نگه داريد.

مشتريان دوست ندارند منتظر بمانند و اگر اقلامي كه سفارش داده اند براي چند روز به دستشان نرسد، آنها را به شدت ناراحت خواهيد كرد. اقلام موجود در انبار را به وضوح علامت گذاري كنيد تا بتوانند چيزي را كه زودتر دريافت مي كنند انتخاب كنند.


نام تجاري كه انتخاب مي‌كنيد بايد از نظر شخصي معنادار و مهم باشد:

اگر وب سايت كسب و كار شما هنوز فقط يك ايده است، نام دامنه خود را ثبت كنيد. هزينه يك دامنه معمولاً بسيار كم است و قبل از اينكه شخص ديگري آن را بگيرد بايد آن را بخريد. قبل از اينكه تصميم بگيريد نيازهاي وب سايت شما چيست، يك سايت كوچك و يك صفحه اي ارسال كنيد كه محصول، اطلاعات تماس و نام كسب و كار شما را فهرست مي كند.
براي كسب و كار خانگي خود از طريق انجمن هاي آنلاين با ساير صاحبان و اپراتورهاي مشاغل خانگي پشتيباني پيدا كنيد.

سايت هاي زيادي وجود دارند كه براي كمك به موفقيت كسب و كارهاي خانگي ايده هايي را ارائه مي دهند. افراد زيادي مانند شما در اين انجمن ها حضور دارند و توصيه هاي آنها مي تواند به شما كمك كند تا بيشترين بهره را از كسب و كار خانگي خود ببريد.


براي خود يك ليست پستي تجاري بسازيد:

سعي كنيد فقط مسائل مهم را در ميان بگذاريد زيرا نمي خواهيد مشتريان خود را اسپم كنيد. ليست هاي پستي به شما اين امكان را مي دهد كه فروش يا تبليغات جديد را تبليغ كنيد. همچنين مي توان از آن براي ارسال نكات مفيد به مشتريان خود استفاده كرد.

مكاني براي ثبت نام در ليست در وب سايت خود قرار دهيد.

محل كار خود را ايمن كنيد:

اين بدان معني است كه شما بايد كپسول هاي آتش نشاني و آشكارسازهاي دود را در محل كار خانه خود نصب كنيد. شما همچنين بايد يك تنظيم كامپيوتري داشته باشيد كه مناسب شما باشد. اين مي تواند شما را ايمن نگه دارد و صدمات را كاهش دهد.


كليد موفقيت در راه اندازي كسب و كار خانگي اين است كه بدانيد چه زماني بايد تغييرات ايجاد كنيد و گهگاه ريسك كنيد.

امتحان كردن چيزهاي جديد باعث جذب مشتريان جديد و بهبود سود مي شود. شما نمي دانيد اگر هر روز همان كار را انجام دهيد، چيز ديگري به طور بالقوه چقدر خوب است.
ارتباطات خود را با مشتريان مشاغل خانگي خود مديريت كنيد تا تعادل مناسب بين اشتراك گذاري اطلاعات مرتبط در صورت لزوم و ارسال پيام هاي بيش از حد را بيابيد.

گزينه هاي مختلفي براي دستيابي به مشتريان شما وجود دارد زيرا پيشرفت هاي جديدي در سايت شما رخ مي دهد. خبرنامه ها يا هشدارهاي ايميلي را در نظر بگيريد. هنگام به اشتراك گذاري اطلاعات از احتياط استفاده كنيد، زيرا نمي خواهيد آنها را با مكاتبات بيش از حد بمباران كنيد.


مطمئن شويد كه وب سايت شما به ياد ماندني و چشم نواز است. نام دامنه طولاني يا سخت براي املاي انتخاب نكنيد. جذاب و به خاطر سپردن آسان مواردي هستند كه هنگام انتخاب نام دامنه بايد روي آنها كار كنيد.
شما بايد تعيين كنيد كه قرار است كالاي خود را چقدر قيمت گذاري كنيد. اگر محصولات خود را خودتان مي‌سازيد، با در نظر گرفتن نيروي كار و مواد، هزينه ساخت هر محصول را محاسبه كنيد. به طور كلي، فرمول قيمت دو برابر هزينه ساخت كالاي شما است.

اين محاسبه به شما قيمت عمده فروشي خوبي براي محصول شما مي دهد. هزينه هاي خود را در سه ضرب كنيد تا به نقطه شروع قيمت خرده فروشي خود برسيد.
زماني كه تصميم به راه اندازي كسب و كار خانگي داريد، نوع سودي را كه به دست خواهيد آورد را در نظر بگيريد. بازار ايده كسب و كار خود را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه از قبل اشباع نشده است.

زمينه اي كه به شدت رقابتي باشد، سود كمتري به همراه خواهد داشت:

انجام يك تحليل مالي از كسب و كار به شما ايده خوبي در مورد سودآوري آن مي دهد.
براي انتخاب يك نام خوب وقت بگذاريد.

نام برند شما اولين و آخرين چيزي است كه مردم به ياد خواهند آورد. نام برند شما ممكن است داستاني الهام‌بخش يا دمدمي داشته باشد. اين باعث مي شود كه برند شما قابل تشخيص باشد و با گذشت زمان به توسعه وفاداري مشتريان كمك كند.
شركت خود را با راه اندازي مجوز DBA ثبت كنيد.

براي اطلاع از نحوه انجام اين كار، با اتاق بازرگاني يا بانك محلي خود مشورت كنيد. متوجه خواهيد شد كه اين ارزان است و امكان جداسازي حساب هاي تجاري و شخصي را فراهم مي كند.


اطمينان حاصل كنيد كه با بسياري از اپراتورهاي تجاري محلي شبكه داريد. شما مي توانيد از اين زمان در خارج از خانه خود براي يادگيري در مورد شبكه، كسب تبليغات و نشان دادن حمايت خود به ديگران در حين كسب حمايت استفاده كنيد. شما مي خواهيد به جاي اينكه دائماً به رايانه خود خيره شويد، بتوانيد ديگران را ببينيد.


قبل از سرمايه گذاري يك هزار پول، به يك طرح تجاري قوي نياز داريد:

علاوه بر منابع ديگر، پس از ايجاد يك طرح كسب و كار، مي توانيد براي بررسي طرحي كه ايجاد كرده ايد، يك متخصص در طرح هاي تجاري استخدام كنيد. آنها به ارائه تحليلي از طرح شما كمك خواهند كرد. اگر طرح كسب و كار به نتيجه برسد، مي توانيد شروع كنيد. هنگامي كه كسب و كار شما شروع شد، مي توانيد جزئيات را با دقت بيشتري بررسي كنيد.

در حين خواندن اين مقاله، اميدوارم الهام گرفته شده باشيد كه زندگي خود را در دستان خود بگيريد. نكات زيادي در مورد راه اندازي يك كسب و كار خانگي به شما داده شد و اكنون زمان آن رسيده كه شاخ گاو را بگيريد و به دنبال آن برويد! هر زمان كه مطمئن نيستيد قدم بعدي كه بايد برداريد، مي توانيد اين مقاله را به عنوان مرجع براي خواندن نگه داريد.


برچسب: بازاريابي اينترنتي , ديجيتال ماركتينگ , مشاغل خانگي , بازاريابي خانگي , بازاريابي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۹:۵۵ توسط:amirpedram موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :