مقالات آموزشي مقالات آموزشي .

مقالات آموزشي

چگونگي بازاريابي در فاركس

رازهاي تجارت صحيح در فاركس :

بازاريابي در فاركس

پيدا كردن مدل كسب و كار و طرح كسب و كار مناسب در اين اقتصاد مي تواند واقعا سخت باشد. شروع يك كسب و كار جديد و بازاريابي موفقيت آميز آن مي تواند به تلاش و سرمايه زيادي نياز داشته باشد. به همين دليل است كه بسياري براي تجارت ارزها به عنوان يك فرصت تجاري به فاركس روي مي آورند. اين مقاله به شما ايده هايي در مورد چگونگي كسب سود مي دهد. اگر اخبار را تماشا كنيد و به اخبار اقتصادي گوش دهيد، از پولي كه معامله مي كنيد مطلع خواهيد شد. حدس و گمان نام بازي است و رسانه هاي خبري با آن ارتباط زيادي دارند. عاقلانه است كه متني از هشدارهاي ايميل را براي بازارهايي كه معامله مي كنيد تنظيم كنيد تا بتوانيد در زمان وقوع اخبار بزرگ سريع عمل كنيد. شما بايد جفت ارز خود را به خوبي بشناسيد. تلاش براي يادگيري همه چيزهايي كه بايد در مورد چندين جفت ارز بدانيد به اين معني است كه به جاي معامله، وقت خود را صرف مطالعه خواهيد كرد. در عوض، بايد جفتي را كه قصد استفاده از آن را داريد انتخاب كنيد و تا جايي كه مي توانيد درباره آن بياموزيد.

اين مهم است كه زماني كه تازه شروع به كار مي كنيد، به خود ماليات اضافه نكنيد. شما مجاز به داشتن دو حساب براي معاملات فاركس خود هستيد. حساب آزمايشي به شما امكان مي دهد تصميمات بازار خود را بررسي كنيد و حساب ديگر جايي است كه معاملات قانوني انجام مي دهيد. هنگام تجزيه و تحليل نمودارهاي فاركس، بايد توجه داشته باشيد كه جهت بازار در هر دو الگوي بالا و پايين خواهد بود. با اين حال، يكي از اين الگوها به طور كلي آشكارتر خواهد بود. بازاري كه روند صعودي دارد، فروش سيگنال ها را آسان مي كند. شما بايد معاملات خود را حول روندها متمركز كنيد.

خودتان را با يك معامله گر فاركس ديگر مقايسه نكنيد:

همه معامله گران بر موفقيت هاي گذشته خود تأكيد مي كنند، اما اين بدان معنا نيست كه تصميم آنها در حال حاضر خوب است. چند معامله موفق، شانس نادرست بودن يك معامله گر را از بين نمي برد. نحوه انجام كار تجزيه و تحليل را بياموزيد و به جاي برنامه معاملاتي شخص ديگري، از برنامه معاملاتي خود پيروي كنيد. با استفاده از نمودارهاي روزانه و چهار ساعته، بينش بيشتري از بازار به دست آوريد. از آنجايي كه فاركس سريع حركت مي كند و از كانال هاي ارتباطي سريع استفاده مي كند، مي توان فاركس را تا ربع ساعت نمودار كرد. اين نمودارهاي كوتاه مدت مي توانند به قدري متفاوت باشند كه ديدن هيچ روندي دشوار است. از چرخه هاي طولاني تر براي تعيين روندهاي واقعي و جلوگيري از ضررهاي سريع استفاده كنيد. قبل از اينكه حساب فاركس را به يك كارگزار بسپاريد، پس زمينه را بررسي كنيد. اگر شما يك معامله گر جديد هستيد، كارگزار بايد با تجربه و همچنين موفق باشد.

هنگام معامله، احساسات خود را كنترل كنيد. دنبال انتقام نباشيد و حريص نشويد. تجارت فاركس مستلزم آن است كه صبور و منطقي باشيد، يا مي توانيد تصميمات ضعيفي بگيريد كه هزينه گزافي براي شما به همراه داشته باشد. اكثر مردم فكر مي كنند نشانگرهاي توقف ضرر را مي توان در بازار مشاهده كرد، كه باعث مي شود قبل از افزايش مجدد ارزش، به زير آن سقوط كند. اين فقط درست نيست. استاپ ضرر براي ديگران نامرئي است و معامله بدون آن بسيار پرخطر است. بسته حسابي را انتخاب كنيد كه دانش و تخصص شما را در نظر بگيرد. مهم است كه محدوديت هاي خود را بپذيريد و در چارچوب آنها كار كنيد. براي كسب تخصص در بازار معاملات زمان مي برد. هنگامي كه در مورد اينكه چه نوع حسابي براي نگه داشتن در فاركس بهترين است، بايد با حسابي شروع كنيد كه اهرم پاييني دارد. به عنوان يك مبتدي، با يك حساب تمريني شروع كنيد تا ريسك خود را به حداقل برسانيد. با يك سرمايه گذاري كوچك شروع كنيد تا بتوانيد با تجارت راحت باشيد. به عنوان يك مبتدي براي سرمايه گذاري در فاركس، جذابيت سرمايه گذاري در چندين ارز قابل درك است.

فقط به يك جفت ارز پايبند باشيد تا زماني كه ياد بگيريد چه كاري انجام مي دهيد:

اگر بدانيد چگونه در فاركس تجارت كنيد، ضرر نخواهيد كرد. دلار كانادا يك انتخاب سرمايه گذاري نسبتا مناسب است. بسياري از جفت ارزها از يك معامله گر مي خواهند كه به طور مداوم تك تك اخباري را كه بر اقتصاد دو كشور تأثير مي گذارد، پيگيري كند. دلار در كانادا با همان نرخ دلار آمريكا بالا و پايين مي‌رود كه سرمايه‌گذاري مناسبي است. مطمئن شويد كه از حساب خود با دستورات توقف ضرر محافظت كنيد. دستورات توقف ضرر اساساً براي حساب شما بيمه هستند. آنها از از دست دادن مقادير زيادي پول در يك تغيير غيرمنتظره بازار جلوگيري مي كنند.

با تنظيم دستورات توقف ضرر عاقلانه مي توانيد دارايي هاي نقدي حساب خود را حفظ كنيد. بسياري از افرادي كه در بازار فاركس معامله مي كنند، متوجه نيستند كه اگر تصميم به معامله در برابر بازارها داشته باشند، به صبر و پشتوانه مالي براي تعهد به يك برنامه بلند مدت نياز دارند. مبتديان و معامله گران با تجربه به طور يكسان متوجه خواهند شد كه اگر با روندهاي فعلي مبارزه كنند، به احتمال زياد ناموفق خواهند بود و استرس غيرضروري زيادي را تجربه خواهند كرد. تا زماني كه درك قوي از استدلال پشت يك حركت نداشته باشيد، احتمالاً نبايد آن را انجام دهيد. مطمئن شويد كه كارگزار شما براي كمك به شما در اين فرآيند و ارائه مشاوره هاي لازم در دسترس است. هيچ تضميني در دنياي تجارت فاركس وجود ندارد. نه حتي كتاب هاي صوتي، سيستم هاي ويدئويي يا ربات ها. تجارت فاركس از طريق آزمون و خطا آموخته مي شود و تنها راه براي شروع يادگيري، شروع به معامله است.

برخي از مزاياي معاملات فاركس نسبت به ديگران چيست؟ مهم نيست چه زماني از روز را براي معامله برنامه ريزي مي كنيد زيرا در تمام ساعات روز باز است. معاملات فاركس به شما اين امكان را مي دهد كه يك سرمايه گذاري كوچك را به يك فرصت بزرگ تبديل كنيد. اين اجازه مي دهد تا بازار در هر زمان براي هر كسي در دسترس باشد. هنگام شروع معامله، يك حساب كوچك باز كنيد.

اين مرحله بعد از تمرين است و از پول واقعي در حد اعتدال استفاده مي كند. اين يك راه آسان براي آزمايش آب است، بنابراين شما مي توانيد تعيين كنيد كه كدام فرم هاي معاملاتي را ترجيح مي دهيد و كدام يك با سبك معاملاتي شخصي شما بهترين كار را دارند. اكنون، بايد بدانيد كه تجارت با فاركس به تلاش زيادي از طرف شما نياز دارد.

فقط به اين دليل كه شما چيزي را به خودي خود نمي فروشيد به اين معني نيست كه سواري آساني خواهيد داشت. فقط به ياد داشته باشيد كه روي نكاتي كه در بالا ياد گرفتيد تمركز كنيد و براي موفقيت در هر كجا كه لازم است از آنها استفاده كنيد.


برچسب: بازاريابي , بازاريابي در فاركس , ديجيتال ماركتينگ , فاركس ماركتينگ , بازاريابي اينترنتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۴۷ توسط:amirpedram موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :